اس ام اس 2010

همیشه تلخ ترین خاطرات زندگی رو با کسی تجربه می کنیم که شیرین ترین خاطرات رو باهاش داشتیم.

همیشه تلخ ترین خاطرات زندگی رو با کسی تجربه می کنیم که شیرین ترین خاطرات رو باهاش داشتیم.

سنگینی غمهایت را به هر قیمتی خریدارم اگر همدم شب های دلتنگی ام باشی.

دلتنگی همیشه از ندیدن نیست لحظه های دیدار با همه زیبای گاه پر از دلتنگی است


بقیه در ادامه مطلب...

ای کاش زندگی مثل بازی فوتبال بود! خوشی را پاس ، جدایی را شوت ، بی وفایی را فول ، غم را آفساید و محبت را گل می کردیم.

پیش بی درد صحبت از درد مکن / شاخ سبز دلت را به خطا زرد مکن / مرد اگر نیست در آن شهر ولی کوه که هست / تکیه بر کوه کن و تکیه به نامرد مکن.

به چشم خسته ی من آسمون پر سنگ شده لعنت به این جدایی دلم برات تنگ شده.

در انتهای نگاهت کلبه ای برای خویش خواهم ساخت تا مبادا در لحظات تنهاییت با خود بگویی : از دل برود هر آنکه از دیده برفت.

رفتم که نبینی پریشان شدنم را ، غمناک ترین لحظه ی ویران شدنم را ، در خویش فرورفتم و در خویشتن شکستم ، تا دوست نبیند غم تنها شدنم را.

جاده جوانی لغزنده است ، زنجیر ایمان را ببندید.

مهر دل ما مدام تقدیم شما ، عمری که شود به کام تقدیم شما ، پیدا نشد آن هدیه که در شان شماست ، یک باغ گل سلام تقدیم شما.

دیدم که تو دریایی و من رود شدم / در وسعت چشمان تو محدود شدم / آن روز که در آتش عشق افتادم / سرسبزتر از آتش نمرود شدم.

یه پیامی می فرستم به امید پیام تو ، نه این که بخونی و بگی بی خیال تو.

جوانی را شمع کردم تا بجویم زندگانی را ، نجستم زندگانی را گم کردم جوانی را.

انجماد قلب ها را از خشکسالی چشم ها می توان قهمید.

شاه نشین چشم من ، تکیه گه خیال توست / گرچه دوری تو ز من ولی دلم به یاد توست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد