زیباترین کلام کوتاه

زیباترین کلام کوتاه

واژه ها وکلمات بسیار زیادی را می شناسم که زیبایند و دوست دارم آنها را بشنوم و بر زبان بیاورم اما بهترین و زیباترین آنها نزد من عبارت لا اله الا الله است وچه کلام زیبایی!چقدر محکم وبا صلابت!چه با شکوه وعظیم!چه با اقتدار!چقدر ستودنی!چه عالمگیر!

به مفهوم و معنایش که می نگرم چقدر سر زنده می شوم و احساس می کنم چه ثروت عظیمی دارم!

لا=نیست       اله=معبود به حق-فریاد رس     الٌا=غیر از   

 

            الله  

پس ای معبود به حق،ای اله من،ای همه زیبایی،می پرستمت به یکتایی،می خوانمت،وجودت را همه جا و هر زمان با تمام وجود حس می کنم،فریاد رس تنها تویی،پس به فریاد ما رس که زندگی بی تو چه بیهوده است،ای محبوبترین،ای همه هستی ام یا الله.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد