حرکت ضد شیعی با مساعدت و همکاری شیعه

دشمن دانا بلندت میکند    بر زمینت میزند نادان دوست

چند وقتیه که «اس ام اس‌» هایی مشکوک با مضامین زیر بین شیعیان ایرانی رد و بدل میشه و متاسفانه خیلی سریع و به شکل انفجاری توسط مومنین انتشار پیدا میکنه که ذیلاً به دو نمونه از اونا اشاره میکنم:

1ـ برای سلامتی و ظهور امام زمان ده بار صلوات بفرست و این پیام رو برای ده نفر بفرست. تا ساعت ده امشب یه خبر خوشحال کننده‌ای به دستت میرسه. تو را به جان آقا کوتاهی نکن!

2ـ برای شادی روح امام رضا هشت بار از صمیم قلب بگو «یا رضا» و این «اس ام اس» را برای هشت نفر دیگر ارسال کن. تا ساعت هشت حتماً یک هدیه خوب و نفیس خواهی گرفت. تو را به روح حضرت قسم میدم که آخرین حلقه نباش!

دراین گونه پیامها اسامی ائمه اطهار خیلی ساده و یه جورایی بی‌ادبانه نوشته میشه و با تاکید در آخر پیام، گیرنده رو مجاب میکنه که حتما برای دیگران هم ارسال کنه و همین امر باعث میشه تا پیام بصورت گسترده‌ای توسط شیعیان محترم پخش بشه.

معمولاً در ساعت معین شده هم هیچ اتفاقی نمی‌افته و این موضوع یه جورایی دل افراد ساده لوح رو تحت تاثیر خودش قرار میده و استفاده از اسامی ائمه اطهار(علیهم السلام) به اشکال خودمونی و کوچه بازاری رو ترویج میکنه.

برای حفظ عزت و آبروی مسلمین و شیعیان از انتشار این قبیل پیامها جداً خود داری کرده و این خبر رو هم به دوستان و آشنایان خودتون ارسال کنین.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد